Mastermind (Plastik) (1356.721999)

Marka : Pal
İndirim Oranı : %10 İndirim
Fiyat : ₺79,90(KDV Dahil)
İndirimli : ₺71,91(KDV Dahil)
aynı gün kargo

Mastermind Eğitici Oyuncak

OYUNUN AMACI

Mastermind her oyuncuyu rakibini aklını kullanarak yenme fırsatı veriyor.

Şifre oluşturucu (codemaker): senin amacın zor bir şifre oluşturmak ve rakibinin kolay tahmin etmesini zorlaştırmaktır.

Şifre çözücü (decoder): senin görevin en az tahmin ile şifreyi bulmaktır.

Mastermind Eğitici Oyuncak

OYUN NASIL OYNANIR?

İlk kim şifre oluşturucu olacağına karar verilir. Bu oyuncu 5 çubuktan ve istediği renkten oluşturabileceği şifresini gizli bölüme yerleştirecektir.

Not: Oluşturduğun şifreyi rakibinin görmediğinden emin olmalısın. Şifreni oluştururken rakibinin yüzünü yan çevirebilirsin.

Şifre kodu istediğin renk çubuklarından oluşabilir. Aynı renkten 2 ya da daha fazla çubuk kullanabilirsin. Herhangi bir sınırlama yoktur.

Renkleri seçip şifreyi oluşturduktan sonra rakibin tahmin etmeye başlayabilir. Önemli olan doğru rengi doğru yerinde tahmin edebilmektir.

Rakibin tahminlerini büyük renk çubuklarını kullanarak yapabilir. Her tahminde 5 tane renk çubuğunu yerleştirmesi gerekmektedir.

Şifreyi çözmeye çalışan rakibinin her tahmininden sonra şifreyi oluşturan yarışmacı rakibinin tahminlerinin doğru ya da yanlış olduğunu göstermek zorundadır.

PEKİ BU NASIL OLACAK?

KÜÇÜK KIRMIZI ÇUBUKLAR

Bu çubuk rakibinin senin 5 büyük çubuktan oluşan şifrenden birinin hem rengini hem de yerini doğru bildiğini gösterir.

KÜÇÜK BEYAZ ÇUBUKLAR

Bu çubuk rakibinin senin 5 büyük çubuktan oluşan şifrenden birinin sadece rengini doğru bildiğini ama yerinin yanlış olduğunu gösterir.

BOŞLUKLAR

Küçük çubuklar kullanılmıyorsa ve bundan dolayı boşluk varsa rakibinin doğru rengi bulamadığını gösterir.

Eğer rakibinin yaptığı tahminler sonucunda 5 tane küçük kırmızı çubuk oyun alanında varsa şifrenin rakibin tarafından bulunduğunu gösterir ve oyun bitmiştir.

PUANLAMA

Her oyunun sonunda, şifreyi oluşturan yarışmacı şifreyi tahmin eden kişinin doğru şifreyi buluncaya kadar ki her hamlesinden 1 puan kazanır. Örneğin şifreyi tahmin eden kişi 5 tahminde şifreyi bulmuşsa şifreyi oluşturan yarışmacı 5 puan kazanır. Yarışmacılar rollerini değiştirip tekrar yarışmaya başlayabilirler. 4 yarış sonunda kim daha çok puan topladıysa yarışmayı o kazanır.

Mastermind Eğitici Oyuncak

 

Benzer Ürünler