İade - Değişim Bildirimi

İnternet mağazamızdan satın aldığınız ürünlerle ilgili iade ve değişim bildiriminizi; onlinesatis@temel.com.tr mail adresine, 0342 321 11 12 No’lu müşteri hizmetleri hattımıza, İletişim formu doldurarak iletebilirsiniz.

• İade ve Değişim İşlemleri

Satın aldığınız ürünlere ilişkin; Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya, Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda değişim, iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz. İnternet mağazamızdan yaptığınız alışverişlere ait iade işlemlerinizi yalnızca internet mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz, değişim işlemlerinizi ise tüm Temel mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

• Adım Adım Kolay İade Süreci

1. İade ve değişim sürecinin başlayabilmesi için, temel.com.tr web sitemizdeki iletişim formunu doldurmanız veya müşteri hizmetleri hattımıza bilgi vermeniz gerekmektedir. İade süreciniz boyunca Temel Müşteri Hizmetleri olarak size yardımcı olmaya hazırız.
2. Bildirim yaptığınız iade ve değişim işlemleriniz için siparişinizi anlaşmalı kargo firması Sürat Kargo ile ücretsiz (karşı ödemeli) olarak göndermelisiniz.
3. İade veya değişim işlemlerinde mail adresinize gönderilen e-arşiv faturanızın çıktısını alarak ürün ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
4. Ürününüz bize ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.
5. Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade ve/veya farklı bir ürün ile değişim taleplerinde, ilgili firmanın iade ve/veya değişim yapılacak ürünler için Temel Kırtasiye adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Temel Kırtasiye’ ye ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.