Firmamız hakkında sorularınızı veya satın aldığınız ürünler ile ilgili iade, değişim veya sorularınızı; [email protected] mail adresine, 0342 321 11 12 No’lu müşteri hizmetleri hattımıza, İletişim formu doldurarak iletebilirsiniz.

 

En çok sorulan surular :

 

1. Ürünleriniz sağlığa karşı güvenilir mi?
Temel.com.tr internet mağazasında, satışa sunulan tüm ürünler sağlık güvencesine hakimdir ve kontrol aşamaları neticesinde satışa sunulmaktadır.

2. Çalıştığınız pazaryerleri nereleridir?
Temel.com.tr olarak web ve mobil applicaton2larımız haricinde PTT AVM, Trendyol, n11.com, Hepsi Burada, Gitti Gidiyor, Akakçe ve Çiçek Sepeti online pazar yerlerinde varlığımızı sürdürmeye ve ürünlerimizi müşterilerimize sunmaya devam etmekteyiz.

3. Kampanyalarınızdan nasıl haberdar olabiliriz?
Temel.com.tr olarak tüm kampanyalarımıza web sayfamızdan, sosyal medya platformlarımızdan, whatsaap destek hattımızdan veya iletişim numaralarımızdan bizlerle iletişim kurarak bilgilendirme alabilirsiniz.

4. Ürün teslimat durumu hakkında bilgilendirme nasıl alabiliriz?
Temel.com.tr olarak tarafımızdan almış olduğunuz ürünleri, sizlere ilettiğimiz kargo takip numarasını takip ederek veya müşteri destek hattımızı arayarak bilgilendirme alabilirsiniz.

5. İade faturası sürecini nasıl sağlıyorsunuz?
Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade ve/veya farklı bir ürün ile değişim taleplerinde, ilgili firmanın iade ve/veya değişim yapılacak ürünler için Temel Kırtasiye adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Temel Kırtasiye’ ye ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.


cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR