×
Ürünler Sepete Eklendi
200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava 200 TL ve Üzeri Kargo Bedava
Adeda Yayıncılık

Yazmayı Güçlendirme Seti Adeda Yayıncılık

(0)
111,90 TL
Kategoriler : Okul Öncesi Eğitim Seti
Marka : Adeda Yayıncılık
Stok Kodu : 11126.705080


200₺ ve Üzeri Ücretsiz Kargo

Hızlı Kargo Gönderimi

Kapıda Ödeme

Yazmayı Güçlendirme Seti Adeda Yayıncılık

 

Kitabın uygulanışı

 

A) Sesleri Tanıyalım

Eğitim alan şahsa evvelcelikli olarak tanıtılacak harf ile ilgili bilgi verilir.

 

1- Seslerin ön tarifi

Örneğin "E” harfini tanıtan şahıs bu harf ile ilgili evvel birtakım merak uyandıracak bulgular verebilir. Bu verileri sesleri tanıtan resimlere bakarak oluşturabilir, alt kutucuktaki bilmece ve bulgularden faydalanabilir ya da kendiniz birtakım verilerinizi kullanabilirsiniz. örneğin eldiven en çok hangi harfe benzer gibi. Bu meraktan sonra;

 

2- Seslerin simgelerinin tarifi

Öğrenen şahıs "E” harfinin simge resimlerine bakar. Bir kaç kez ses tekrarlanır burada ilgi edilmesi lüzumen en mühim husus harflerin yalnızca ses olarak tanıtılmasıdır. Yani "k” harfinin telafuzu kk biçiminde olmalı muhakkak "ke” denmemelidir. Veya "s” sesinin tarifi muhakkak "ss” biçiminde olmalı "se” denmemelidir. öğrenme değişikliği yaşam sürdüren çocuklar hatalı algılayarak s harfini se biçiminde yazabilir. bu amaçla yalnızca sesler ağızdan çıktığı gibi telafuz edilmelidir.

 

3- Pekiştirme

Kalem ile "E” harfinin üzerinden geçilir. Boyama kalemi varsa boyamada yapılabilir. Boyama yapacak öğrencinin en çok 7-11 yaş arasında olması idealdur. Yaşı büyük olanların boyama yapması ideal olmaz. Burada harflerin çizim tarafı ve kalem tutma biçimi lüzumtiğince mühimdir.

 

4- Öğrenmenin netleşmesi

Eğitimci 3 kez ses olarak ifade ederek kalem ile simgeün üzerinden tekrar geçer. Burada tekrar belirtilmesi lüzumen ilgi edilecek husus çocuklara harfler kesinlikle ses olarak öğretilmelidir. Eğitimci kesinlikle pozitif yaklaşmalıdır. Öğrenen şahsa eleştirel, negatif tutum katiyen olmamalıdır. Unutmayınız eğitimin niteliği eğitimcinin niteliği ile yükselir. Genellikle motivasyonu arttıran, teşvik edici, güzel bir ses tonu ile eğitim uygulanmalıdır.

 

B) Ses, hece ve sözcük alıştırma tabloları

 

Öğrenci her kitapta onlarca bu tablodan görecektir.

 

1- Bu tablolar evvelce eğitim veren şahıs doğrulusunda yüksek sesle okunur bu esnada öğrenen şahıs kalem ile bu sesleri tablodan takip eder.

 

2- Daha sonra ilk satırdan başlamak kaydı ile öğrenen şahıs programlamayı yaptığında sağ taraftaki yuvarlağa onay işareti hususr.

 

3- Tablo bittikten sonra bir tekrar yapılmış olur ve sonra diğeri sayfaya geçilir.

 

4- Bir ileri çalışma oturumında (genellikle ikinci gün) şayet yatay çizilmiş hatalı bir işaret varsa o tekrar çalışılır. Başarılı olan yerlerde tekrar çalışmaya lüzum yoktur.

 

Önemli Not: Tablolarda ilk oturumta bir tekrar yapılır. Öğrenen şahıs bilemese bile bilemediğini gösteren bir çizgi konarak bir ileri satıra geçilir. Ertesi oturumta tekrar edilir. Bir ileri oturumta tekrar tekrar edilir. Üç tekrarda hala başarı onayını alamamışsa dördüncü tekrarda yalnızca başaramadığı satırlar öneme alınır.

 

Öğrenen şahıslar oturum ortamında ne kadar ilerlerse o kadar gidilebilir. Ortalama oturum zamanı 20 dk ile 1 saat arasında değişebilir. Aynı gün bir saat ara ile tekrar çalışma yapılabilir.

 

C) İşitsel çalışma tablolarının uygulanışı

İşitsel çalışmada eğitimci o vakte kadar gelinen sayfalarda öğrenen bireyin bilemediği simge, hece, sözcüklerin işitsel algı kullanılarak tekrarlenmesi ve pekiştirilmesi sağlanır.

 

D) Yazı çalışma tablolarının uygulanışı

Eğitimci, öğrencinin bilemediği simge, hece ve sözcükleri bu tablonun en üzerine yazar. Daha sonra öğrenci bu yazılanları aşağıya kadar tekrar tekrar aratarak o sütunu tamamlar.

 

E) Kök-ek çalışmaları

Türkçe’nin ekli bir dil olduğunu unutmamak lüzumir. bu yönden bakıldığında köklerin ek hecelerle değişik sözcüklere dönmesi detaylı olarak örneklerle gösterilmiştir. Bu çalışmaların bitirilmeside alıştırma tabloları gibidir. Doğru okuyan ve yazan bir öğrenci o egzersiz sayfasını bitirebilir.

 

F) Cümle okuma çalışmaları

İlk kitaptan itibaren göreceğiniz bu çalışmalar öğrenen bireylerin öğrendiklerini programları amacıyla kusursuz bir program kısmı oluşturmaktadır. bu sayede öğrenciler okumanın tadına varmakta, okudukça kendilerine karşı güvenleri artmaktadır. Belli sayfalardaki bu okuma alanları öğrenen bireylerin okuyup bir kez okuduktan sonra geçtikleri bir çalışmadır. Üç tekrara lüzum yoktur.

 

G) Bulmacalar

Çalışmalarda öğrenen şahıslari monotonluktan kurtarmayı ve keyifli bir şekilde öğretmeye devam eden çalışmalardır. Bu çalışmalar öğrencinin motivasyonunu lüzumtiğince etkileyen çalışmalardır.

 

H) Boşluk Doldurmaca

Bu tabloda çocuğun öğrendiği harf, hece ve sözcükyi pekiştirmesi sağlanır. bilhassa ilk kitaptan itibaren olan bu alıştırmada öğrenci öğrendiklerini sözcük ve cümle içersinde kullanmayı bilhassa eğikyazıda mühim olan harfleri birleştirmeyi öğrenir.

Yazmayı Güçlendirme Seti Adeda Yayıncılık

 

Kitabın uygulanışı

 

A) Sesleri Tanıyalım

Eğitim alan şahsa evvelcelikli olarak tanıtılacak harf ile ilgili bilgi verilir.

 

1- Seslerin ön tarifi

Örneğin "E” harfini tanıtan şahıs bu harf ile ilgili evvel birtakım merak uyandıracak bulgular verebilir. Bu verileri sesleri tanıtan resimlere bakarak oluşturabilir, alt kutucuktaki bilmece ve bulgularden faydalanabilir ya da kendiniz birtakım verilerinizi kullanabilirsiniz. örneğin eldiven en çok hangi harfe benzer gibi. Bu meraktan sonra;

 

2- Seslerin simgelerinin tarifi

Öğrenen şahıs "E” harfinin simge resimlerine bakar. Bir kaç kez ses tekrarlanır burada ilgi edilmesi lüzumen en mühim husus harflerin yalnızca ses olarak tanıtılmasıdır. Yani "k” harfinin telafuzu kk biçiminde olmalı muhakkak "ke” denmemelidir. Veya "s” sesinin tarifi muhakkak "ss” biçiminde olmalı "se” denmemelidir. öğrenme değişikliği yaşam sürdüren çocuklar hatalı algılayarak s harfini se biçiminde yazabilir. bu amaçla yalnızca sesler ağızdan çıktığı gibi telafuz edilmelidir.

 

3- Pekiştirme

Kalem ile "E” harfinin üzerinden geçilir. Boyama kalemi varsa boyamada yapılabilir. Boyama yapacak öğrencinin en çok 7-11 yaş arasında olması idealdur. Yaşı büyük olanların boyama yapması ideal olmaz. Burada harflerin çizim tarafı ve kalem tutma biçimi lüzumtiğince mühimdir.

 

4- Öğrenmenin netleşmesi

Eğitimci 3 kez ses olarak ifade ederek kalem ile simgeün üzerinden tekrar geçer. Burada tekrar belirtilmesi lüzumen ilgi edilecek husus çocuklara harfler kesinlikle ses olarak öğretilmelidir. Eğitimci kesinlikle pozitif yaklaşmalıdır. Öğrenen şahsa eleştirel, negatif tutum katiyen olmamalıdır. Unutmayınız eğitimin niteliği eğitimcinin niteliği ile yükselir. Genellikle motivasyonu arttıran, teşvik edici, güzel bir ses tonu ile eğitim uygulanmalıdır.

 

B) Ses, hece ve sözcük alıştırma tabloları

 

Öğrenci her kitapta onlarca bu tablodan görecektir.

 

1- Bu tablolar evvelce eğitim veren şahıs doğrulusunda yüksek sesle okunur bu esnada öğrenen şahıs kalem ile bu sesleri tablodan takip eder.

 

2- Daha sonra ilk satırdan başlamak kaydı ile öğrenen şahıs programlamayı yaptığında sağ taraftaki yuvarlağa onay işareti hususr.

 

3- Tablo bittikten sonra bir tekrar yapılmış olur ve sonra diğeri sayfaya geçilir.

 

4- Bir ileri çalışma oturumında (genellikle ikinci gün) şayet yatay çizilmiş hatalı bir işaret varsa o tekrar çalışılır. Başarılı olan yerlerde tekrar çalışmaya lüzum yoktur.

 

Önemli Not: Tablolarda ilk oturumta bir tekrar yapılır. Öğrenen şahıs bilemese bile bilemediğini gösteren bir çizgi konarak bir ileri satıra geçilir. Ertesi oturumta tekrar edilir. Bir ileri oturumta tekrar tekrar edilir. Üç tekrarda hala başarı onayını alamamışsa dördüncü tekrarda yalnızca başaramadığı satırlar öneme alınır.

 

Öğrenen şahıslar oturum ortamında ne kadar ilerlerse o kadar gidilebilir. Ortalama oturum zamanı 20 dk ile 1 saat arasında değişebilir. Aynı gün bir saat ara ile tekrar çalışma yapılabilir.

 

C) İşitsel çalışma tablolarının uygulanışı

İşitsel çalışmada eğitimci o vakte kadar gelinen sayfalarda öğrenen bireyin bilemediği simge, hece, sözcüklerin işitsel algı kullanılarak tekrarlenmesi ve pekiştirilmesi sağlanır.

 

D) Yazı çalışma tablolarının uygulanışı

Eğitimci, öğrencinin bilemediği simge, hece ve sözcükleri bu tablonun en üzerine yazar. Daha sonra öğrenci bu yazılanları aşağıya kadar tekrar tekrar aratarak o sütunu tamamlar.

 

E) Kök-ek çalışmaları

Türkçe’nin ekli bir dil olduğunu unutmamak lüzumir. bu yönden bakıldığında köklerin ek hecelerle değişik sözcüklere dönmesi detaylı olarak örneklerle gösterilmiştir. Bu çalışmaların bitirilmeside alıştırma tabloları gibidir. Doğru okuyan ve yazan bir öğrenci o egzersiz sayfasını bitirebilir.

 

F) Cümle okuma çalışmaları

İlk kitaptan itibaren göreceğiniz bu çalışmalar öğrenen bireylerin öğrendiklerini programları amacıyla kusursuz bir program kısmı oluşturmaktadır. bu sayede öğrenciler okumanın tadına varmakta, okudukça kendilerine karşı güvenleri artmaktadır. Belli sayfalardaki bu okuma alanları öğrenen bireylerin okuyup bir kez okuduktan sonra geçtikleri bir çalışmadır. Üç tekrara lüzum yoktur.

 

G) Bulmacalar

Çalışmalarda öğrenen şahıslari monotonluktan kurtarmayı ve keyifli bir şekilde öğretmeye devam eden çalışmalardır. Bu çalışmalar öğrencinin motivasyonunu lüzumtiğince etkileyen çalışmalardır.

 

H) Boşluk Doldurmaca

Bu tabloda çocuğun öğrendiği harf, hece ve sözcükyi pekiştirmesi sağlanır. bilhassa ilk kitaptan itibaren olan bu alıştırmada öğrenci öğrendiklerini sözcük ve cümle içersinde kullanmayı bilhassa eğikyazıda mühim olan harfleri birleştirmeyi öğrenir.

 

Stok Kodu 11126.705080
Barkod 9786059705080
EAN 9786059705080
Kategoriler Okul Öncesi Eğitim Seti
Markalar Adeda Yayıncılık
Etiketler Yazmayı Güçlendirme Seti Adeda Yayıncılık
Kullanım Durumu Yeni

Ürünü değerlendirmek için hesabınıza giriş yapmalısınız. Giriş Yap

Bu ürüne hiç yorum yapılmamış, ilk yorum yapan sen olmak ister misin?

Abone Ol

Kampanya ve duyurulardan haberdar olabilirsiniz
Sepet (

0

)
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
Eğer bir ürün satın almak istiyorsanız almak istediğiniz ürünün sayfasına gidiniz.
Alışveriş Yap